جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی

حوزه / عضو خبرگان رهبری به نقش ارتش در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در هشت سال دفاع مقدس مردم و ارتشیان با ایثار و فداکاری در کنار یکدیگر به شعار ملت فدای ارتش و ارتش فدای ملت به خوبی عمل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده و پرسنل گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش در آران و بیدگل، با گرامی داشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: امام خمینی(ره) امت ارتش را سنگربان اصلی نظام می دانستند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه امام راحل با پیروزی انقلاب به شدت مخالف انحلال ارتش بود، گفت: در حالی که عده ای از گروه ها به دنبال انحلال ارتش بودند، امام راحل در پیامی با حمایت از ارتش، از ارتشیان خواست با ساز و برگ به رژه بپردازند و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران اعلام کنند.

عضو خبرگان رهبری به نقش ارتش در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در هشت سال دفاع مقدس مردم و ارتشیان با ایثار و فداکاری در کنار یکدیگر به شعار ملت فدای ارتش و ارتش فدای ملت به خوبی عمل کردند.

در ابتدای این دیدار، سرهنگ شاهین پاکروان، فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش در آران و بیدگل با گرامی داشت روز ارتش، به نقش ارتش در دفاع از مرزهای کشورمان اشاره کرد و گفت: ارتشی ها در کنار نیروهای سپاه، بسیج و انتظامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده جانفشانی از مردم و کشور عزیز ایران می باشند.

وی، به بالا رفتن توان دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: فرماندهان و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران با درایت، هوشمندی و بهره مندی از توان بسیار بالای دفاعی و موشکی برای مقابله با تهدیدات دشمنان در مرزهای  کشور آماده جانفشانی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha