پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 954205
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
سید حسن نصرالله

حوزه/ دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به مقام معظم رهبری، شهادت سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، به نقل از رسانه ها حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

‎در پیام تسلیت دبیرکل حزب‌الله آمده است: از درگذشت سردار حجازی آن هم زمانی که محور مقاومت به وجود پربرکت ایشان نیاز داشت بسیار اندوهگین هستیم. ایشان برادری بزرگ، پشتوانه‌ای قوی و فداکار، یک الگوی اخلاقی و نیز فردی روشن‌فکر و باتجربه بود.

وی افزود: سالهاست او را از طریق حضورش در میان خود می شناسیم ؛ او یک فرمانده حکیم ، مجاهد و مهاجر در راه خدا بود؛ او برای ما برادری بزرگ و پشتوانه ای قوی، یک فداکار وفادار، الگوی اخلاقی، یک روشنفکر با تجربه و همچنین رفیق ، دوست و یاری مخلص برای شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله علیه)به ویژه در این سال های سخت و سرنوشت ساز در زندگی ملت ، منطقه و مقاومت ما بود.

سید حسن نصرالله ادامه داد: فقدان دوست گرانمایه را که رحمت الهی و رضوان و علو درجات نصیبش شود، به سربازان مخلص شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قدس و خانواده شریف ایشان تسلیت می گوییم و از خداوند متعال حفظ وجود شریف شما امام و رهبر امت و امید بزرگ برای همه مظلومان و مستضعفان را خواستاریم.

سید حسن نصرالله همچنین پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای برای سردار سلامی فرمانده‌کل سپاه و سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس به‌مناسبت درگذشت سردار حجازی ارسال کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha