سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/آیین ترتیل خوانی جوانان در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

حوزه/استاد حوزه علمیه خواهران هرمزگان یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را افزایش امید و معنویت در جوانان دانست و گفت: معنویت، گمشده قرن حاضر است و جامعه صنعتی زده و تکنولوژیکال بشری در قرون اخیر بیشتر به اهداف پیشرفت اقتصادی و تکنولوژی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان، خانم زهرا صدیقی، در میزگرد مجازی «راهکارهای جذب جوانان به معنویت از نگاه قرآن با توجه به گام دوم انقلاب» با حضور طلاب مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها پارسیان، اظهار کرد: تأکید بیانیه گام دوم انقلاب مد نظر رهبر معظم انقلاب، افزایش امید در  جوانان با رویکرد معنویت و دین است.

استاد حوزه خواهران تصریح کرد: معنویت، گمشده قرن حاضر است و جامعه صنعتی زده و تکنولوژیکال بشری در قرون اخیر بیش از گذشته به جای پرداختن به این نیاز مهم بشری، به اهداف پیشرفت اقتصادی و تکنولوژی پرداخته است.
 
خانم صدیقی با بیان راهکارهای جذب جوانان به معنویت که اهمیت ویژه را می طلبد، بیان کرد: شناخت روحیات جوان، برخورد نیکو، محبت، برنامه های تفریحی، بیان جلوه های زیبایی دینی، بیان نکات مثبت شخصیت از عوامل جذب جوانان است.
 
وی با اشاره به تأکید امام خامنه ای در بیانیه گام دوم در مورد جوانان، اظهار کرد: یکی از شرایط پیروزی کشور، نسل پرشور و متعهدی است که در صحنه های کار و تلاش حضور دارند.
 
استاد مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها پارسیان با بیان اینکه جوان یکی از منابع بزرگی است که در دست هر کشور و ملتی است، افزود: معنویت را باید در نهاد جوان به وجود آورد و این جوان موجب پتانسیل و انرژی بالقوه در زمان خودش می شود و چه بسا همین جوانان همچون شهدای زمان دفاع مقدس و مدافعان حرم می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha