جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کریمی

حوزه/ دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان با اشاره به این که امروز ما در بنگاه‌های اقتصادی مشکل مدیر انقلابی داریم، تصریح کرد: اگر در اقتصاد نیز می‌خواهیم موفق شویم باید به مدیران ولایی و انقلابی فرصت بدهیم.

حجت الاسلام حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، گفت: امر به معروف و نهی منکر باید دغدغه اصلی همه مردم و مدیران باشد و آن را به عنوان یک امر جدی تلقی کنند.

دبیرستاد امر به معروف استان هرمزگان افزود: فراموشی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه آسیب‌هایی را به همراه دارد و وجود برخی معضلات و مفسده‌هایی که امروز در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها با آن روبرو هستیم حاصل بی توجهی و بی تدبیری مدیران به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد: برخی دستگاه‌ها و شرکت‌های استان هرمزگان نسبت به وظایف قانونی خود درخصوص تشکیل شورای امربه معروف و نهی از منکر بی توجه هستند، در این زمینه پیگیری‌های لازم برای تبیین و تشریح قانونی بودن این امر انجام شده است .

کریمی عنوان کرد: در سازمانی که اصل امر به معروف و نهی از منکر حاکم گردد، تجاوز و تعدی به حقوق دیگران کاهش می‌یابد و احساس مسئولیت اجتماعی تقویت شده و امکان اصلاح و تربیت بزهکاران بیشتر می‌گردد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: امروز ما در بنگاه‌های اقتصادی مشکل مدیر انقلابی داریم؛ اگر در اقتصاد نیز می‌خواهیم موفق شویم باید به مدیران ولایی و انقلابی فرصت بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha