جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / رونمایی از کتاب تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در موسسه آموزش عالی طلوع مهر به شکل مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم رونمایی از کتاب تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در موسسه آموزش عالی طلوع مهر و با حضور آیت الله فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و به شکل مجازی برگزار شد.

در این مراسم که دوشنبه شب و با حضور جمع محدودی از اساتید و پژوهشگران در موسسه آموزش عالی طلوع مهر برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی با تقدیر از حضور آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در این مراسم گفت: مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی با بصیرت کاملی که داشتند همیشه در مسیر امام راحل گام برداشتند و این راه روشن توسط فرزند خلف ایشان ادامه یافته است.

وی با اشاره به سلسله نشست های این موسسه، افزود: آسیب شناسی جریان اصولگرایی از جمله مباحثی است که به شکل سلسله وار در این مرکز برگزار شده است. پس از این جریان شناسی، راهبردهای انقلاب اسلامی در دهه پنجم مورد نظر قرار گرفت. بحث دیگر در حوزه اخلاق سیاسی بود که جلسات متعددی به این بحث پرداخته شد. این بحث بسیار مهم بود زیرا به بهانه کار سیاسی نمی توان هر کاری انجام داد.

دبیرکل مجمع پیروان امام و رهبری استان قم اظهارکرد: فقه تحزب از دیگر مباحثی بود که در این موسسه به آن پرداخته شد و در این کتاب نیز به آن پرداخته شده است. بحث دیگری که در این نشست به آن می پردازیم، بحث بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. 
وی گفت: مقام معظم رهبری با دوره چهل ساله انقلاب اسلامی به مهندسی دوره چهل ساله آینده پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین مهاجرنیا نیز با صرف وقت و مطالعه دقیق و عمیق این مباحث را پیش برد و پس از ۲۰ جلسه گفتار مجموعه مباحث به رونمایی این اثر رسیدیم. در همین شرایط پیشنهاداتی مطرح شده است که این کتاب به یک درسنامه مبدل شود. 

حجت الاسلام والمسلمین بنایی تصریح کرد: خرسندیم که امشب با رونمایی که از کتاب صورت می گیرد بتوانیم گام مهمی در زمینه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برداریم. آیت الله شب زنده دار بیان کرد که می خواهم این کتاب را سطر به سطر مطالعه کنم. زیرا این کتاب حاصل مباحث بسیار گسترده و عمیق و دقیق و فنی بود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهاجرنیا به ارایه گزارشی از این اثر پرداخت. پس از سخنان آیت الله فاضل لنکرانی و حجت الاسلام پورمحمدی نیز این اثر رونمایی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha