چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دانشگاهیان تمدن ساز

حوزه/ نخستین جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز با هدف ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

مجتبی شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان گفت: سال گذشته و امسال با وضعیت شیوع بیماری کرونا این امکان وجود نداشت که دانشجویان به مناطق راهیان نور اعزام شوند بر این اساس جشنواره‌ای به نام دانشگاهیان تاریخ‌ساز طراحی شد است.

وی خاطرنشان کرد : اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز در دو سطح استانی و ملی در حوزه دفاع مقدس و راهیان نور با مشارکت حداکثری دانشجویان، کارمندان، استادان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های آموزش عالی سراسر استان هرمزگان، به دبیری حسین جلیلیان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان هرمزگان، محورهای موضوعی جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهانی، بازشناسی مفاهیم هنری با موضوع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، نقش خانواده‌های دانشجو در دفاع مقدس، بازآفرینی هنری و وصایای شهدای دانشجو، جبهه بین‌الملل مقاومت و دانشگاه‌ها، رسالت‌های استان هرمزگان در بازآفرینی نقش شهدای دانشجو و سیره شهدای دانشجو در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عنوان کرد.

شهسواری افزود: علاقمندان می توانند جهت ارسال آثار و یا کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره واقع در بندرعباس، میدان ترمینال، ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان، معاونت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۳۸۱۹۰۵۵۶۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha