جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرکل کمیته امداد فارس

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد ۱۴۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمد بذر افشان عصر سه شنبه در حاشیه مراسم ضیافت همدلی که در مسجد نصیر الملک برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد ۱۴۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: تعداد ۴۱ هزار و ۴۶۳ بسته معیشتی نیز به ارزش ۱۰۴ میلیارد ریال توسط خیران استان تهیه و بین اقشار جامعه هدف توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۱۸۵ آشپزخانه جهت پخت غذای گرم راه اندازی شده است، افزود: در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی امسال طرحی به نام افطاری ساده نیز اضافه شده بود که در آن بسته های افطاری ساده تهیه و به نیازمندان و مددجویان داده می شود.از ابتدای ماه رمضان تاکنون تعداد ۱۶ هزار و ۵۰۰ بسته افطاری ساده به ارزش ۱ میلیارد ۳۳۰ میلیون ریال توزیع شده است.

وی همچنین با اشاره به طرح ایران مهربان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون تعداد ۱۵۳۳ حامی جدید حمایت از ۶۰۰۰ فرزند یتیم و محسنین را عهده دار شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha