پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
توزیع صدها غذای افطاری به نیازمندان در واسال

حوزه/ یک سازمان خیریه اسلامی در شهر والسال با همکاری یک شرکت پذیرایی اقدام به توزیع صدها غذای گرم به میان ماه رمضان کرد و موفق شد ۲۰۰ بسته غذایی آماده سازی و توزیع کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، سازمان خیریه واقع در شهر والسال، در منچستر-لیورپول انگلیس، اقدام به اعطای صدها غذای افطاری به نیازمندان کرد.

خیریه «پیوستن دست‌ها» یک موسسه خیریه معتبر بین المللی اسلامی با شرکت پذیرایی تندکس، یک شرکت پذیرایی در والسال برای توزیع وعده‌های غذایی گرم به نیازمندان در ماه مبارک ماه رمضان همکاری کرده است. و موفق شد در ۲۱ آوریل ۲۰۰ بسته غذایی تهیه کند.

وعده‌های غذایی گرم تهیه شده توسط این دو گروه داوطلب در مسان افراد آسیب‌پذیر در مسجد امانه در محله اسپارک بروک ، یک مسجد سودانی در والسال توزیع شد.

آرو کاوان مسئول جمع‌آوری کمک‌های مالی برای این مسجد در این باره به خبرنگاران گفت: تغذیه نیازمندان در ماه رمضان بسیار مهم است. بسیاری از جوامع نمی‌توانند غذای گرم دریافت کنند و گاهی اوقات غرور بهشان اجازه نمی‌دهد که کمک بگیرند، بنابراین ما می‌خواهیم این راه حل را ارائه دهیم.  

وی خاطرنشان کرد: من اخیرا با این شرکت پذیرایی، آشنا شدم و با آن‌ها ارتباط برقرار کردم، آنها بسیار مشتاق بودند که به درخواست جامعه ما پاسخ دهند و کل طرح را پیشنهاد دادند. ما هر ساله با مشاغل پذیرایی کار می‌کنیم اما عملکرد این شرکت بخاطر علاقه و اشتیاق آنها در این زمینه برایمان برجسته شد.

آلیا رحمی ، صاحب تندکس، که  تجارت غذا را با همکاری همسرش سید شاه اداره می‌کند در این رابطه گفت: ما فقط یک سال است که آغاز به کار کردیم اما رشد بی‌نظیری داشته‌ایم. شرکت ما کارش را از عشق به غذا دادن به مردم و خانواده‌های بزرگ شروع کرد، اما کمک‌رسانی به جامعه نیز در این میان مهم است. غذا دادن به افراد نیازمند غوغا می‌کند بنابراین وقتی این سازمان خیریه اسلامی با ما تماس گرفت و در مورد همکاری با یکدیگر صحبت کردیم با خوشحالی درخواست آن‌ها را پذیرفتیم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha