جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شهرستان بویین زهرا

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: رسانه‌ها در راستای تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات تلاش کرده و در راستای تحقق و تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی همانند مجاهد در راه خداوند متعال باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امروز در دیدار با جمعی از فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی، گفت: رسانه‌ها به عنوان فرماندهان عرصه جنگ نرم همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های الهی آرمان‌های روشن انقلاب را پذیرفته و تلاش خود را در راستای حضور در این عرصه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به کار می‌گیرند.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: رسانه‌های اسلامی به دنبال شکوفایی استعدادهای بشر بوده و برای آگاهی بخشی به جامعه تلاش می‌کنند.

 وی اظهار کرد: در دیدگاه الهی رسانه‌ها انسان را به کمال حقیقی و واقعی رسانده و به رشد باورها و ارزش‌های انسانی و تحکیم پایه‌های خانواده می‌اندیشد.

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا به نقش مهم رسانه ها در تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات اشاره و بیان کرد: استکبار جهانی با توطئه چینی می خواهند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارد، لذا لازم است هوشیار  باشیم.

وی ادامه داد: وجود رسانه و مطبوعات در هر جامعه و در نظام جمهوری اسلامی یک مقوله تجملاتی و تشریفاتی نیست و همواره در برهه‌های حساس شاهد نقش پررنگ رسانه‌ها در شکل گیری و پیشبرد اهداف انقلابی نظام جمهوری اسلامی و همچنین عمل و رفتار مخاطبین بوده ایم.

امام جمعه  بویین زهرا تصریح کرد: انتخابات یکی از مظهرهای مردم سالاری دینی، پشتیبان امنیت ملی و نماد مقبولیت حکومت است و نقش و تأثیر مطبوعات و رسانه برافزایش سطح آگاهی و تحلیل مردم و تشویق مردم به انتخاب اصلح در انتخاب بیشتراز پیش احساس می‌شود.

امام جمعه بویین زهرا گفت: رسانه‌ها در راستای تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات تلاش کرده و در راستای تحقق و تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی همانند مجاهد در راه خداوند متعال باشند.

رسانه‌ها مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha