جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 956214
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
آتش سوزی در یک رستوان حلال در آستین، تگزاس

حوزه/ آتش‌نشانانی که برای اطفای حریق در رستوران «برادران حلال» در محوطه دانشگاه تگزاس در شهر آستین حاضر شدند؛ این آتش سوزی را تصادفی تلقی کردند. خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندیده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از kxan، یک مرکز تجاری حلال در شهر آستین، در ایالت تگزاس آمریکا، بعد از ظهر جمعه دچار آتش‌سوزی شد. رستوران «برادران حلال» در نزدیکی دانشگاه تگزاس، در شعله‌های آتش سوخت، هیچ مصدومیتی گزارش نشده است.

آتش نشانی آستین بعد از ظهر جمعه اعلام کرد که آتش در یک رستوران معروف در محوطه دانشگاه آستین خاموش شده است. هیچ کس آسیب ندیده و آتش نشانان معتقدند که علت آن تصادفی بوده است.

آتش سوزی در غذاخوری برادران حلال درست حدود ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه جرقه زد.

سازمان آتش نشانی آستین در توئیتی نوشت: آتش از دیوار شروع شد و تا اتاق زیر شیروانی گسترش یافت. این ساختمان در سال ۱۹۲۰ ساخته شده است و ویژگی‌های ساختمانی دسترسی به آتش را دشوار کرد.

قبل از اینکه آتش نشانان بتوانند آن را خاموش کنند ، حدود یک ساعت آتش سوزی ادامه داشت. دست کم چهار خودروی آتش نشانی و ده ها تن از آتش نشانان به سرعت به آتش پاسخ دادند.

مرکز «برادران حلال» یا «حلال بروز» یک تجارت خانوادگی و دارای سه شعبه در آستین است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ با سرو غذاهای حلال و خاورمیانه‌ای آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha