پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 956296
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
میاندوآب

حوزه/ تاکید امام جمعه پلدشت به لزوم روشنگری روحانیون در مورد زکات، دیدار نماینده مردم ارومیه با مدیر مرکز خدمات حوزه، امضای تفاهم نامه همکاری ما بین حوزه علمیه خواهران و اداره کل اوقاف و امور خیریه و افتتاح مرکز خیریه مدرسه علمیه میاندوآب از مهم ترین اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان غربی، حجت الاسلام وحید طالبی، امروز در اولین جلسه زکات سال ۱۴۰۰ شهرستان پلدشت که در دفتر امام جمعه با حضور تعدادی از اعضا و مبلغین زکات برگزار شد، اظهار داشت: انکار و پرداخت نکردن زکات نوعی ناسپاسی به نعمات الهی است و لذا بر همه مسلمانان واجب است نسبت به ادای این امر دینی اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه روحانیون باید در زمینه زکات در جامعه روشنگری کنند، اضافه کرد: اگر مسلمانان زکات خود را به موقع پرداخت کنند بسیاری از مشکلات مالی افراد نیازمند جامعه برطرف خواهد شد.

دیدار نماینده مردم ارومیه با مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس امروز با حضور در مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام مجید یگانه پویا مدیر این مرکز دیدار کرد.

در این جلسه که با حضور کارشناسانی از سازمان راه و شهرسازی برگزار شد موضوعاتی در خصوص مشکلات مسکن طلاب مطرح و راهکارهای مناسب برای حل این مسئله بررسی شد.


امضای تفاهم نامه همکاری بین حوزه خواهران و اداره کل اوقاف و امور خیریه

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

تفاهم نامه همکاری میانمدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با حضور خانم مریم بابایی و حجت الاسلام ناصر جوانبخت، امضا شد.

این تفاهم نامه به منظور ارتقاء و افزایش تعاملات و همکاری‌های علمی فرهنگی، تبلیغی به ویژه فعالیت های  قرآنی و ترویج فرهنگ وقف، همچنین زمینه‌ سازی جهت حضور فعال مبلغان خواهر در برنامه های فرهنگی بقاع متبرکه  صورت گرفت.

افتتاح مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه میاندوآب
 

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

مرکز نیکو کاری محبان ولایت مدرسه  علمیه امام رضا علیه السلام شهرستان میاندوآب امروز با حضور حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان افتتاح شد.


انتهای یام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha