شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 956303
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
امیر دریادار سیاری

حوزه/ امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، فرا رسیدن روز معلم را به وزیر آموزش و پرورش تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، فرا رسیدن روز معلم را به وزیر آموزش و پرورش تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

برادر ارجمند: جناب آقای دکتر محسن حاجی میرزایی

وزیر محترم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلم علم و اخلاق، استاد برجسته شهید آیت الله مرتضی مطهری(ره) که بنام روز "معلم" نامگذاری و مزیّن گردیده است را به جنابعالی و همه مجاهدان وادی علم و دانش، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

روز معلم، یادآور شکوه و عظمت مردان و زنان پاکباخته‍ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشتند و با تعلیم خود زنگار جهل و نادانی را از وجود بشر زدودند و با نفس مسیحایی خود جان تازه ای به کالبد بی جان آدمی بخشیدند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار، از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حبیب الله سیاری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha