جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 956423
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ روز معلم فرصت مغتمی است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره معلمان شریف و مومنی که در صحنه های مقدس فرهنگی از سالهای دفاع مقدس تا سنگرهای تربیتی و آموزشی امروز با آموزش توام با پرورش و بصیرت چراغ راه تعلیم و تربیت آینده سازان ایران سربلند اسلامی شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، ۱۲ اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز معلم فرصت مغتمی است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره معلمان شریف و مومنی که در صحنه های مقدس فرهنگی از سالهای دفاع مقدس تا سنگرهای تربیتی و آموزشی امروز با آموزش توام با پرورش و بصیرت چراغ راه تعلیم و تربیت آینده سازان ایران سربلند اسلامی شدند.

اینجانب فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت روز معلم و سالروز شهادت مظلومانه استاد دانشمند حضرت آیت الله مرتضی مطهری را به خانواده بزرگ و نجیب معلمان در آموزش و پرورش و دیگر نهادها و سازمانهای آموزشی از جمله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و استادان ، معلمان و خانواده های محترم ارتش سرافرازمان  که به شغل شریف معلمی اشتغال و اهتمام دارند، تبریک عرض کرده و امیدوارم در شب‍های روحانی و نورانی قدر با دعای روزه داران عزیز، مشمول الطاف حضرت حق باشند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha