جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 956438
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
ویروس کرونا

حوزه/ طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، طی ۲۴ساعت گذشته چهار بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند و تعداد جان‌باختگان در استان به یک هزار و ۲۶ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت اخیر، چهار بیمار کرونایی در سطح استان سمنان جان خود را از دست داده‌اند، در نتیجه تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به عدد یک هزار و ۲۶ نفر رسید.

طی ۲۴ ساعت منتهی به یکشنبه ۲۰۲ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شده است همچنین تعداد بیماران بستری استان به عدد ۳۷۷ رسید.

از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان ۳۶ هزار و ۲۳۳ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۲۷ هزار و ۲۴۵ نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و ۹ هزار و ۴۶۷ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت منتهی به روز یکشنبه همچنین ۳۲ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

هم اکنون شهرستان‌های میامی و آرادان در رنگ بندی نارنجی و شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر و سرخه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان به مردم است.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است که آمار کرونای استان در واقع مجموع داده‌های ارائه شده از سوی این دو دانشگاه محسوب می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha