دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / درس اخلاق آیت الله محسن فقیهی در مدرسه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی

حوزه/ روز قدس تنها اختصاص به قدس ندارد و روزی است که فرهنگ مقاومت، روحیه جهاد و مقابله در برابر استکبار جهانی در عموم مسلمین و آزادی خواهان جهان باید گسترش یابد.

آیت الله فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت روز قدس گفت: حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا مرحله جدیدی در همبستگی با مسئله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین در سایه بیداری ملت های مسلمان و آزادیخواه در منطقه و جهان در برابر صهیونیست ها و استکبار جهانی آغاز شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان این که روز جهانی قدس هر سال باعث تقویت روحیه و خودباوری در بین مسلمان و آزادیخواهان جهان شده، افزود: همین امر سبب شده مردم مسلمان با عزمی راسخ در برابر نقشه ها و توطئه های دشمنان بایستند و مقابله کنند.

آیت الله محسن فقیهی بیان داشت: روز قدس تنها اختصاص به قدس ندارد  و روزی است که فرهنگ مقاومت، روحیه جهاد و مقابله در برابر استکبار جهانی در عموم مسلمین و آزادی خواهان جهان باید گسترش یابد.

این استاد حوزه با بیان این که به دلیل نشر ویروس کرونا مردم باید طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا عمل کنند، اظهار داشت: اما این امر سبب نمی شود این روز مهم و تاریخی گرامی داشته نشود بلکه باید مانند سالهای گذشته و حتی بهتر از آن بر آرمانهای البته با پیروی از رهبر انقلاب تأکید کنیم.

آیت الله فقیهی گفت: به هر حال مسئله فلسطین و قدس مهم است و نباید مسلمانان نسبت به آن بی تفاوت باشند.

وی در پایان یاد و خاطر شهدای مقاومت و خصوصا سردار بزرگ اسلام و چهره‌ی فراموش نشدنی مقاومت، شهید قاسم سلیمانی که برای شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه تلاش زیادی انجام دادند گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha