پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه شهر محمدیه قزوین

 حوزه / امام جمعه شهر محمدیه با بیان این که خداوند خواسته های بندگانش را می‌شنود، اظهار کرد: مومنان هنگامی که به استغفار می پردازند، در درگاه خداوند بیان می دارند که در موضوعات اخلاقی و عملی اشتباه کرده اند و در رفتار نادرست خویش تجدید نظر می کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاء الدین آقا حسینی، در مراسم شب بیست وسوم ماه رمضان که در مسجد جامع این شهر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد گفت: بیست و سوم ماه مبارک  رمضان همچون دیگر شب های قدر، شبی با فضیلت است که باید بیش از پیش از لحظه های ناب آن استفاده کرد تا بتوان در مسیر سعادت و عاقبت بخیری گام  برداشت.

وی ادامه داد: مومنان در سومین شب قدر با حضور در محراب عبادت و انجام اعمال مخصوص این شب، تمام تلاش خود را برای آن که در پناه رحمت خداوند متعال قرار بگیرند، انجام می دهند.

امام جمعه شهر محمدیه با بیان این که خداوند خواسته های بندگانش را می‌شنود، اظهار کرد: مومنان هنگامی که به استغفار می پردازند، در درگاه خداوند بیان می دارند که در موضوعات اخلاقی و عملی اشتباه کرده اند و در رفتار نادرست خویش تجدید نظر می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha