شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فرزندان رهبر حزب حریت خواستار آزادی او شدند

حوزه/ دختران آفتاب هلالی ملقب به شهیدالاسلام یکی از رهبران حزب حریت کشمیر، طی نامه‌ای از وزیر کشور هندوستان خواستار آزادی پدر بیمارشان شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از greaterkashmir، سوزین شاه ۱۸ساله و سونداس شاه ۱۴ساله دختران شهیدالاسلام از رهبران حزب حریت کشمیر، روز چهارشنبه طی نامه‌ای از آمیت شاه وزیر این کشور درخواست کردند تا پدر بیمارشان را از زندان دهلی آزاد کند.

آنها اظهار داشتند: نتیجه آزمایش کرونای پدر ما مثبت اعلام شده است. او همچنین مبتلا به دیابت حاد است و حال وخیمی دارد. حدود یک هفته گذشته پدر به مکان نامعلومی منتقل شده و ما هیچ ارتباطی با او نداریم و حتی نمی‌دانیم که آیا زنده است یا خیر.

مرگ سیاستمدار ارشد زندانی محمد اشرف در بیمارستانی در شهر مرزی جامو تنها چند ساعت پس از بستری شدن، دختران شهیدالاسلام را بیش از پیش نگران ساخته است.

دختران اسلام تاکید کردند: پدر ما برای حل مسالمت‌آمیز مسئله کشمیر تلاش‌های فراوانی کرده‌است، بنابراین در این اوضاع دشوار سزاوار برخورد مهربانانه‌تری از سوی دولت هند می‌باشد.

لازم به ذکر است شهیدالاسلام که از سال ۲۰۱۷ در زندانی در دهلی نو به سر می‌برد، از چند روز گذشته به طور جدی بیمار بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha