جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر دریادار کاویانی در دیدار خانواده شهید

حوزه/ جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تا زمانی که مردم ایران دارای روحیه سلحشوری در دفاع از آرمان های انقلاب باشند دشمن هیچگاه نمی‌تواند آسیبی به جمهوری اسلامی وارد کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندر عباس، امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان والا مقام علی کهوری‌نژاد و جمشید مرشدی با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا یکی از  وظایف مهم محسوب می شود و این دیدارها خاطرات دوران دفاع مقدس را تداعی می کند گفت: مردم ایران اسلامی یاد و خاطره و رشادت‌های شهدا را هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: تا زمانی  که مردم ایران دارای روحیه سلحشوری در دفاع از آرمان های انقلاب باشند، دشمن هیچگاه نمی‌تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا، باعث افزایش و تقویت روحیه خدمتگزاری در جامعه می‌شود، گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده معزز شهدا است.

 کاویانی تصریح کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، چون عزت و اقتدار کشورمان مدیون ایثار و شهادت رزمندگان اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha