پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هادی محمود نژاد

حوزه/ معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت از توزیع ۳ هزار پرس افطاری متبرک حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در میان زندانیان استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هادی محمودنژاد با اشاره به توزیع ۳ هزار پرس غذای افطاری تبرکی آستان مقدس بانوی کرامت در میان زندانیان استان قم اظهار کرد: حرم مطهر با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب طرح اطعام مهدوی روزانه ۶ هزار پرس غذای گرم طبخ و در میان نیازمندان و گروه های هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیگر اقشار نیازمند و آسیب دیده به عنوان یک وعده افطاری متبرک توزیع می کند.

وی ادامه داد: مهمانسرای حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها قبل از شیوع بیماری کرونا در ایام مختلف سال به ویژه ماه مبارک رمضان پذیرای زائران و مجاوران حرم بانوی کریمه بوده است اما امسال و سال گذشته فعالیت مناسبتی و به صورت محدود و بیرون‌بر داشته و افطاری متبرک حضرتی بعد از طبخ در میان نیازمندان و اقشار هدف توزیع شده است.

معاون اجرایی آستان مقدس بانوی کرامت تصریح کرد: خادمان آستان مقدس در مهمانسرای حرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، دستکش و کلاه مخصوص‌ هر روز به پخت غذای تبرکی مشغول هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha