پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمن بداند تمام دسیسه‌ها علیه ایران، محکوم‌به شکست است و انقلاب بالنده‌تر از همیشه راه خود را به‌درستی و با پیشرفت روزافزون طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در دیدار با کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: کارآمدی نظام دینی در سایه‌سار ولایت در همه عرصه‌ها روشن و آشکار است و امروز پاسخگویی به شبهات و توطئه‌های دشمن مهم‌ترین رسالت  حوزه های علمیه و روحانیت به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: سردار سپهبد شهید حاج  قاسم سلیمانی موفقیت‌های خود را در اطاعت از ولایت می‌داند و ما هم باید در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: سردار سلیمانی  مانند مالک اشتر برای ولی فقیه زمان خود بود و فقدان این شهید والامقام ضایعه‌ای بسیار جانگداز است، اما مسیری که با خون این شهید آبیاری شد موجب تسلی خاطر علاقمندان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: شهدایی مثل سردار سلیمانی، سردار همدانی و ابو مهدی المهندس  نقشه آمریکایی‌ها برای منطقه را که  میلیاردها دلار خرج آن کرده بودند، نقش برآب کردند.

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی موفق شده که در این صحنه نقش‌آفرینی کند به برکت حضور مجاهدانه شهدایی مثل سردار سلیمانی است و مردم باید بدانند در چه مسیری توانسته‌ایم نقش‌آفرینی نماییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: حراست از ارزش‌های انقلابی و بصیرت مردم و مسئولان علت اصلی دشمنی استکبار با مردم و نظام جمهوری اسلامی است بنابراین بر تمامی متولیان فرهنگی است که فرصت خدمتگذاری به مردم را بدانند و بر تلاش خود بیفزایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمن بداند تمام دسیسه‌ها علیه ایران، محکوم‌به شکست است و انقلاب بالنده‌تر از همیشه راه خود را به‌درستی و با پیشرفت روزافزون طی می‌کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha