جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام احمدی گفت: شهید مدافع حرم و شیر سامراء مهدی نوروزی، فاتح ستاد قیطریه، همچنان مغضوب حامیان فتنه است.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، بدنبال محکومیت متهم هفت تپه که مسئول ستاد قیطریه در فتنه ۸۸ بود، بیان کرد: حامیان فتنه از آنجا که دلخوشی از بسیجی بصیر مدافع حریم و حرم شهید نوروزی، با توهین به شهید، یک مفسد اقتصادی را تطهیر می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: سال ۸۸ مهدی نوروزی با حکم قضایی مأمور بستن ستاد موسوی فتنه گر بود. سران فتنه و به تبع آن حامیانشان که با بهانه تقلب به دنبال رسیدن به اهداف سیاسی خود بودند، امروز با توجه به حادثه تلخ شرکت هفت تپه، ماهیت آنان بیشتر آشکار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این روزها جریان تحریف در فضای مجازی با اهانت به شهید مدافع حریم و حرم به دنبال عقده گشایی می باشند.

وی در پایان گفت: سران استکبار و اردوگاه باطل پس از نا امیدی از نظام اسلامی و خنثی شدن توطئه های خود به جریان سامری برای حمله به ارزشهای انقلاب، در فضای مجازی دلخوش کرده اند.

گفتنی است، شهید مهدی نوروزی ۱۵ خرداد ۱۳۶۱ مصادف با نیمه شعبان به دنیا آمد.

در جریان فتنه ۸۸ به‌عنوان مدافع ولایت به همراه سربازان ولایت، عوامل فتنه در قیطریه را که مشغول پخش برنامه اینترنتی بودند را دستگیر و آن محل را پلمب کردند.

تأثیرگذاری او در مقابله با فتنه ۸۸ موجب شد شبکه‌های بیگانه او را به دروغ یکی از اعضای حزب‌الله لبنان و به‌دلیل شباهت ظاهری به‌جای حسین منیف اشمر (برادر سوم محمد و علی منیف اهل لبنان که در مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند) معرفی کنند.

شهید نوروزی چندین بار برای مقابله با وهابیت تکفیری به عراق اعزام شد و هنگامی‌که فرماندهان سپاه قدس نبوغ نظامی و شجاعت کم‌نظیر او را دیدند، به‌عنوان فرمانده چند عملیات انتخابش کردند که هیچ‌کدام با شکست مواجه نشد و در آخر به‌عنوان فرمانده عملیات ویژه سامرا منصوب شد و در همین به فیض شهادت نائل آمد.

او در روز شهادت امام صادق (ع) برای سومین بار راهی میدان جهاد شد و ۲۰ دی‌ماه ۱۳۹۳ مصادف با روز میلاد رسول گرامی اسلام و رئیس مکتب شیعه، جام شهادت را نوشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رجبی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    2 0
    شهدا شرمنده ایم! اسطوره های افسانه ای باید در برابر اخلاص، از خود گذشتگی شهدای ما زانو بزنند
  • ناظر IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    کاش منبرها با صدای بلندتری حقیقت این جریان فاسد و خبیث رو برای مردم کوچه و خیابان بازگو میکردند.