سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 958122
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
مهدی پناهی

حوزه/ راه اندازی مشاوره حقوقی و قضائی به طلاب از کارهای ضروری بود که در حوزه انجام شده. این کار به صورت مجازی و حضوری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام پناهی در نشست ائمه جماعت شهر پردیسان قم که در مسجد امام سجاد(ع)  برگزار شد، با بیان این که مرکز امور دانش آموختگان با هدف خدمت رسانی به طلاب راه اندازی شده است گفت: در تلاش هستیم این خدمت رسانی را در همه موارد حتی حقوقی و قضائی توسعه دهیم و در طرح جدید نیز این کار با قوت بیشتر در حال انجام است.

مدیر اداره سلامت و امداد حوزه با بیان این که راه اندازی مشاوره حقوقی و قضائی به طلاب از کارهای ضروری بود که در این مرکز انجام شده، افزود: این کار به صورت مجازی و حضوری انجام می شود و از زمان راه اندازی هم خدمات خوبی به طلاب با حضور کارشناسان حقوقی در موارد مختلف حقوقی و قضائی ارائه شده است.

وی بیان داشت: از دیگر کارهایی که در تلاش هستیم آن را انجام دهیم و برای اجرای آن نیازمند حمایت و تعامل بهتر و قوی تر ائمه جماعت مساجد پردیسان هستیم طرح شناسایی کمک رسانی به طلاب نیازمند در امور معیشتی و مهمتر، اجرای طرح پویش خانه های خالی برای طلاب نیازمند است.

حجت الاسلام پناهی گفت: تا کنون بعضی از خانه های خالی شناسایی شده و با همکاری طلاب صاحب خانه توانسته ایم در اختیار طلاب نیازمند مستأجر قرار دهیم.

مدیر اداره سلامت و امداد حوزه افزود: یکی دیگر از برنامه های این مرکز، توجه به بحث سلامت و آموزش امداد و نجات است. از زمان اعلام آموزش امداد و نجات شاهد ثبت نام ۶ هزار نفری طلاب و خانواده های آنها بودیم و این مسئله به دلیل شیوع کرونا فعلا متوقف شده است ولی بعد از کرونا آموزش آن با همکاری هلال احمر قم انجام می شود و قرار است در هر مجتمعی هم شاهد راه اندازی خانه هلال احمر هم باشیم.

وی بیان داشت: از دیگر برنامه های این مرکز،بحث راه اندازی مراکز و سالن های برای انجام ورزش در مسائل مانند تیر اندازی و... است. اگر سالن آن مهیا شود، این مرکز اقدام به راه اندازی و تجهیزات آن خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha