جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

حوزه / استاد مدرسه علمیه شهرستان تاکستان بر ضرورت حفظ دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان در طول سال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی، صبح امروز با حضور در برنامه سحرگاهی شمیم سحر سیمای مرکز قزوین، گفت: در ماه رمضان همه میهمان سفره ضیافت الهی بودند و چه خوب است بتوانیم این تحول روحی و معنوی را در طول سال استمرار بخشیده و آن را به خوبی حفظ کنیم.

وی به پذیرش جوانان علاقه مند به تحصیل در حوزه علمیه قزوین اشاره واظهار کرد: با توجه به آغاز پذیرش حوزه های علمیه خانواده هایی که فرزندان خود را در مسیر تحصیل در حوزه علمیه قرار می دهند در مسیر مقدمه سازی ظهور امام زمان(عج) گام برداشته اند.

استاد مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: امروز در حوزه های علمیه جوانان علاقه مند به مکتب امام صادق (علیه الاسلام) حضور دارند و به خوبی از عهده رسالت تبلیغی و پاسخگویی به شبهات نسل جوان بر می آیند.

 امام جمعه محمود آباد نمونه همچنین به فضیلت خواندن نماز شب پرداخت و بیان کرد: نماز شب از نمازهای مستحب است که بر خواندن آن بسیار تأکید شده  و سبب نور در قیامت است.

 حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: روایات درباره فضیلت سحر خیزی، نماز شب و استغفار در سحر بسیار است و هر کسی که به هر مقامی رسیده به برکت سحرخیزی بوده است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha