شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: چند روز قبل از عید با کشتار دانش آموزان دختر بی گناه در افغانستان، تروریست ها ثابت کردند که دین ندارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پیام خود عید سعید فطر را تبریک گفت و اظهار داشت: خداوند متعال به عبادت ها و اعمال نیک انجام شده در ماه مبارک رمضان در قالب عید سعید فطر پاداش داده است. در این ایام، دوستان بی بضاعت و طبقه عقب مانده خود را که بدون کمک شما نمی توانند در شادی های عید سهیم باشند، نادیده نگیرید.

وی گفت: توسط اعمال انجام شده در ماه مبارک رمضان و با پرهیز از گناهان در آینده، می توان رضایت خداوند متعال را جلب کرد.

وی گفت: اپیدمی کرونا به یک چالش برای کل جهان تبدیل شده است. افزایش بیماری کرونا، احتیاط بیشتری را می طلبد. محافظت از زندگی خود و دیگران نیز از نظر حقوقی، اخلاقی و قانونی حائز اهمیت است. اولین وظیفه هر فرد رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا است و از موارد غیرضروری در عید سعید فطر جلوگیری کند. برای مقابله با چنین چالشی، همه ما باید نقش خود را در تبدیل شدن به ملتی بدون هیچ تمایز مذهبی و عقیدتی داشته باشیم. درست نیست که تصور کنیم اقدامات دولت به تنهایی برای کنترل فاجعه جهانی کافی است.

وی اظهار داشت: چند روز قبل از عید با کشتار دانش آموزان دختر بی گناه در افغانستان، تروریست ها ثابت کردند که ظالمان دین ندارند. سکوت جامعه جهانی در برابر این واقعه غم انگیز و دلخراش را نمی توان چیزی غیر از تعصب نامید. جهان اسلام باید این وضعیت را جدّی بگیرد. در این ایام مبارک، مظلومین کشمیر و فلسطین و سراسر جهان نباید فراموش شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha