سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
جمعیت دانشجویی امام حسن

حوزه/ جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) با کمک خیرین و گروه های جهادی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی محلات حاشیه نشین حرکت خواهد کرد.

سجاد حیدری، دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) استان هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با تبریک فرارسیدن عید  سعید فطر گفت: این جمعیت دانشجویی با کمک خیرین و در کنار نهادهای حمایتی دیگر در ماه مبارک رمضان اقدام به راه اندازی آشپزخانه های پخت غذای گرم و توزیع بسته افطاری ساده بوده که در مجموع بالغ بر ۱۷ هزار پرس غذا و افطاری ساده در بین محلات حاشیه نشین، شهرهای مختلف استان هرمزگان توزیع کرده است.

حیدری خاطرنشان کرد : محلات حاشیه شهر همواره با آسیب ها و معضلات خاصی رو به رو هستند و هدف جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) کاهش این آسیب‌های اجتماعی و معضلات است و در این راستا گروه های جهادی دغدغه‌مند در حوزه آسیب های اجتماعی ساماندهی و مشغول فعالیت مستمر در این محلات هستند.

وی افزود: از دیگر اقدامات جمعیت که در آستانه راه اندازی است تأسیس خانه مهر در یکی از محلات حاشیه نشین است و محفلی، برای فعالیت های اجتماعی و کاهش آسیب و معضلات در سطح محلات حاشیه نشین شهر بندرعباس است.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) هرمزگان افزود: از جمله برنامه های اجرا شده در ماه مبارک رمضان پویش کاغذ مهربانی، کاروان شادی، توزیع افطاری ساده توسط این جمعیت در قالب برنامه کوچه های کریمانه بوده است، تمامی برنامه های این جمعیت با کمک خیرین نیک اندیش مردم خدا دوست و گروه های جهادی انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha