جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه گفت: پیروزی مبارزان فلسطینی در میدان رقم خورد و صهیونیستها طعم شکست را چشیدند.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک پیروزی مبارزان فلسطین، بیان کرد: کوچ اجباری و پاکسازی نژادی محله شیخ جرّاح در قدس اشغالی توسط صهیونیستها، کبریت بر انبار باروت بود که غیرت ضد اشغالگری را شعله ور کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه، مردم انقلابی فلسطین در طول تاریخ اشغال سرزمین مادری از دیپلماسی انفعالی ضربه خورده و با زبان میدان خود را ثابت کرده اند.

حجت الاسلام نجادی اظهار کرد: غاصبان قدس در ماه مبارک رمضان، هر چند بدنبال حرمت شکنی قبله اول مسلمین بودند، اما با شنیدن یک صدای واحد از زبان دیپلماسی و میدان، محاصره را شکستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه خاطر نشان کرد: آنچه که از روز اول فلسطین را فروخت، دیپلماسی خائن و به دنبال آن کمپ دیوید، نقشه راه و معامله قرن، زمینه ظلم مضاعف صهیونیستها را هموار تر کرد.

 وی در پایان گفت: در این روزها که جنبش حماس با زبان میدان بیش از ۱۰۰۰ راکت را وارد حلق شهرک نشینان صهیونیست کرده، مقابله به مثل جواب داد و امروز صبح شاهد برپایی نماز جماعت در مسجد الاقصی بودیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha