سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: باید در انجام خدمت به مردم از هرگونه موازی کاری به شدت پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اظهار داشت: باید در انجام خدمت به مردم از هرگونه موازی کاری به شدت پرهیز شود، بنابراین با تقسیم بندی کارها، بهتر و سریع‌تر می‌توان در تحقق شعار سال و توسعه اقتصاد و  تولید در کشور مثمرثمر بود.

وی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی در این میان می‌تواند نقش بسیار بزرگی در تحقق و تقویت تولید داخلی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان کرد: از مسئولان انتظار می‌رود که برای تحقق شعار امسال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از یک وحدت و هماهنگی خاص و ویژه‌ای پیروی کنند.

در ادامه این دیدار، سید نجم حسینی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نقش بسیار بزرگی در رفع مشکلات کشور به ویژه استان کردستان دارد.

وی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی براساس این مهم ،تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید و تولیدکننده داخلی خواهد داشت و در این زمینه با هرگونه تخلف شدیدا برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: تعزیرات حکومتی طبق روال کاری که دارد براساس پرونده‌های احصا شده کار خود را با همکاری و هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر نهادها و سازمانهای همسو انجام می‌دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha