پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
احمد مرادی

حوزه / احمد مرادی در برنامه «تا انتخابات با حوزه علمیه استان هرمزگان» گفت: شرکت در انتخابات با حضور گسترده مردم و انتخاب یک رئیس جمهور کارآمد و پاکدست، پادزهر مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، احمد مرادی در برنامه «تا انتخابات با حوزه علمیه استان هرمزگان» با اشاره به اهمیت جایگاه ریاست جمهوری، گفت: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور بعد از مقام معظم رهبری، دومین مقام عالی کشور است و با رای مستقیم مردم انتخاب می شود.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: همواره ما شاهد حضور افراد مختلف از تمامی اقشار برای ثبت نام در انتخابات هستیم و به خصوص در انتخاب ریاست جمهوری گذشته بالغ بر دو هزار نفر نام نویسی کردند که کار تأیید صلاحیت ها را دچار اختلال می کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئله بعدی نبود قانون جامع انتخاب است. طی هماهنگی هایی با شورای نگهبان، مجلس پس از سال ها توانست بندهایی را مطرح و تصویب کند که تفسیر مدیر و مدبر و دیگر مواردی که مورد مناقشه همگان بود بر طرف شود و دیگر شاهد ثبت نام های گسترده با حجم بالا و کیفیت پایین نباشیم. جایگاه ریاست جمهوری جایگاه بسیار بالایی است و باید فردی که تایید صلاحیت می شود توانایی های لازم برای اداره کشور را داشته و از تجربه کافی نیز برخوردار باشد، به همین دلیل مجلس با همکاری شورای نگهبان در سال گذشته اقدام به تصویب این قانون کرد.

مرادی با اشاره به راهبرد رئیس جمهور آینده در زمینه اقتصادی، گفت: مردم با انتخاب یک رئیس جمهور پاک دست می توانند مشکلات کنونی را خاتمه دهند؛ حضور مردم پادزهر مشکلات اقتصادی است.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: خواهشی که از رئیس جمهور آینده دارم این است که بدون توجه به جناح بندی ها کار خود را انجام دهد و از تمامی مدیران لایق و کاردان پاکدست استفاده کند؛ انقلاب اسلامی هزینه های بسیاری داده تا یک مدیر، مدیر شده است و درست نیست تنها به جهت اینکه در جناح خاصی است مورد استفاده قرار نگیرد؛ باید تمام مدیرانی که دلسوز انقلاب اسلامی هستند مورد استفاده قرار گیرند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha