جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاهرخی

حوزه/ استاندار همدان با تاکید بر اینکه تجلیل از جایگاه شهید مدنی، تجلیل از همه خوبی‌ها و کارهایی است که در مورد ایشان گفته شده است، گفت: واقعا حیف است که این ویژگی‌های اخلاقی به جوانان و نسل امروز منتقل نشود و لذا برای رساندن این خوبی‌ها به نسل جوان باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان، ظهر امروز در نخستین جلسه شورای استانی برگزاری کنگره شهید محراب آیت الله مدنی در همدان، با اشاره به برگزاری چندین کنگره و مراسم بزرگداشت مقام علما در استان همدان، اظهار داشت: استان همدان کارنامه خوبی در در برگزاری مراسمهای ملی و حتی بین المللی دارد که باید از تجربه آن، برای برگزاری هرچه بهتر کنگره آیت الله مدنی نیز بهره برد.

وی با اشاره به زمان برگزاری مراسم، یادآور شد: طبق برنامه ریزی‌ها، قرار است تا این مراسم در روز ۲۰ شهریور همزمان با سالروز شهادت شهید مدنی، برگزار شود، البته برگزاری در این روز منوط به شرایط استان در آن تاریخ از نظر شیوع ویروس کرونا است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تجلیل از جایگاه شهید مدنی، تجلیل از همه خوبی‌ها و کارهایی است که در مورد ایشان گفته شده است، مطرح کرد: واقعا حیف است که این ویژگی‌های اخلاقی به جوانان و نسل امروز منتقل نشود و لذا برای رساندن این خوبی‌ها به نسل جوان باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی افزود: برنامه بزرگداشت آیت الله مدنی نباید محدود به یک مراسم چند ساعته باشد، بلکه باید اثرات آن در جامعه ماندگار و هویدا و موثر باشد.

شاهرخی با اشاره به اینکه در کنگره‌های قبلی این افتخار برای اعضا وجود داشت که به دیدار رهبر معظم انقلاب شرف یاب می‌شدند و از بیانات ایشان بهره‌مند می‌شدند، گفت: امیدواریم این دیدار امسال نیز محقق شود و اگر این مهم محقق نشود، امیدوار هستیم تا پیامی از حضرت آقا برای این مراسم دریافت کنیم.

وی با اشاره به انجام مقدمات برگزاری یادواره ۸هشت هزار شهید استان همدان، عنوان کرد: قطعا هر آنچه که امروز داریم به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبر کبیر انقلاب و در ادامه راه ایشان، رهبری‌های مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha