شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه طلاب حوزه علمیه گیلانغرب در محکومیت حمله تروریستی کابل

حوزه/ طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران شهرستان گیلانغرب در محکومیت حمله تروریستی در مدرسه حضرت سید الشهداء(ع) افغانستان، بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، طلاب مدارس علمیه برادران و خواهران شهرستان گیلانغرب در محکومیت حمله تروریستی به مدرسه حضرت سید الشهداء(ع) افغانستان، بیانیه ای صادر کردند:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِیِّهِ سُلْطاناً »

در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در یک اقدام تروریستی با شهادت جمع کثیری از دانش آموزان بی گناه افغانستان غم جانسوز دیگری در قلب پاره پاره شیعیان پدیدار شد، مصیبتی که یاد آور رسم دیرین کودک کشی استکباران جهانی و شیون مادران شیعه و آه از عمق جان برکشیده پدران داغ دیده در سوگ غنچه‌های روزه دار پر پر شده است. 

این جنایت وحشیانه غرب کابل و دشت برچی افغانستان، با کشتار گسترده دختران شیعه هزاره در ماه مبارک رمضان که گناهی جز ایمان به خدا و اعتقاد به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) نداشته اند، مایه غم و اندوه و تأثر شدید است.

 قطعاً کشورهای حامی تروریست‌ها که در گذشته موجبات رشد و گسترش این نوع گروه‌ها را فراهم آورده و اسباب نا امنی را در افغانستان به وجود آورده‌اند، در این جنایت از مقصران اصلی خواهند بود.

حوزویان گیلانغرب این جنایت بزرگ را توطئه آمریکایی‌ها برای احیای تروریسم تکفیری و بازگشت جنگ و نا امنی به افغانستان دانسته و این مصیبت را به محضر حضرت امام عصر (عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه ‌الشریف) و همه دردمندان و شیعیان افغانستانی و خانواده‌های شهدا تسلیت گفته و با یاد و گرامیداشت شهید مقاومت، مرد میدان حاج قاسم سلیمانی با محکوم کردن این جنایت از مجامع بین المللی خواستار پیگیری و برخورد قاطع با عاملان این جنایت تروریستی هستند.

 

والسلام علی من اتبع الهدی

مدارس علمیه (برادران) مطلع الفجر و (خواهران) الزهراء شهرستان گیلانغرب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha