چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 958990
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: با توجه به تداوم شرایط کرونایی و ضرورت پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، این نهاد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا اقدام به اجرای طرح تبلیغ چهره به چهره با نقش‌آفرینی روحانیان می‌کند.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، از اجرای طرح تبلیغ چهره به چهره خبر داد و گفت: طرح تبلیغ چهره به چهره برای دومین سال پیاپی از زمان شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: این اقدام با توجه به تداوم شرایط کرونایی و ضرورت پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، با نقش‌آفرینی روحانیان و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام هدایتی با اشاره به اینکه اولویت نخست سازمان تبلیغات در برگزاری برنامه‌های فرهنگی حفظ سلامت و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بوده و است، افزود: طرح تبلیغ چهره به چهره در راستای رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی در عین برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی، مناسبتی پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح تبلیغ چهره به چهره به‌ویژه در ماه مبارک رمضان امسال اجرایی و با استقبال آحاد مردم در مناطق روستایی مواجه شد؛ به‌گونه‌ای که می‌توان از آن به‌عنوان یکی از چند طرح موفق تبلیغی در این شهرستان یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان سال گذشته نیز طرح تبلیغ چهره به چهره با استقبال مردمی مواجه شده بود، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری با اعزام ۶۰ نفر روز مبلغ به بیش از ۲۵ روستا در شهرستان بجنورد طرح تبلیغ چهره به چهره اجرا و همچون سال گذشته با استقبال خوبی مواجه شد.

حجت‌الاسلام هدایتی اضافه کرد: طرح مزبور با وجود پایان ماه مبارک رمضان همچنان با استفاده از ظرفیت روحانیان مبلغ اجرایی و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha