شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هدایت تحصیلی

حوزه/ واحد فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه عالی فقاهت مشهد با نظارت و پشتیبانی مدیریت مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، واحد مشاوره تحصیلی و تربیتی طلاب سطح چهار را راه‌اندازی کرد است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، واحد فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه عالی فقاهت با نظارت و پشتیبانی مدیریت مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، واحد مشاوره تحصیلی و تربیتی را در جهت رفع نیازهای مشاوره‌ای طلاب سطح چهار، راه‌اندازی کرده است.

طلاب می‌توانند در محورهای «مشاوره تحصیلی با رویکرد هدایت و برنامه‌ریزی، انتخاب رشته، ریشه‌یابی اُفت و عقب‌ماندگی تحصیلی، عرصه‌های فعالیت طلبگی و...، مشاوره تربیتی در راستای تقویت انگیزه‌های طلبگی، بهبود اخلاق و معاشرت طلبگی، حل معضلات اخلاقی و فرهنگی و...» از خدمات این واحد بهره‌مند شوند.

گفتنی است، اساتید مشاوره در روزهای پنج‌شنبه با ارائه وقت قبلی، پاسخگوی مراجعین می‌باشند و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت می‌توانند از طریق آی دی @Farhangi_s۴ در پیام‌رسان ایتا و یا تماس با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۲۳۰۰۷۰ ( داخلی ۱۷۸)، اقدام کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    خدا رو شکر که در این زمینه از حوزه علمیه قم الگو گرفتید... واقعاً اگر حوزه خراسان بخواهد متحول بشود بدون تعارف باید برنامه های حوزه مقدسه قم را پیاده کند چرا؟ چون اندیشمندان و مراجع معظم تقلید و اساتید برجسته حوزه اظهار نظر می کنند و مدیریت معزز قم هم به آن نظرات جامه عمل می پوشاند. دوستان خراسانی هم باید آن برنامه های نورانی را در خراسان پیاده کند تا إن شاء الله شاهد پیشرفت حوزه خراسان شویم