جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه /جامعه روحانیت کاشان در بیانیه ای با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آورده است: امروز با غیرت جوانان فلسطینی به جای سنگ، صدها موشک به طرف اسرائیل اشغالی سرازیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در بیانیه جامعه روحانیت کاشان در محکوم کردن جنایات اسرائیل آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

۷۳ سال قبل در روز ۲۴ اردیبهشت ۱۳۲۷، انگلستان جهت تداوم فعالیّت‌های استعماری خوددر منطقه خاورمیانه با صهیونیسم بین الملل برای تشکیل یک پادگان عظیم- که نیروهای آن را یهودیان مهاجری که از سرتاسر عالَم به قلب عالَم اسلام گسیل داشته‌اند به توافق رسیدند و بخاطر همین توافق، این روز را «یوم النکبه» نامیدند.

آری در آن روزها غلبه با یهودیان بود اما اکنون کفّه ی ترازوبه نفع مردان مقاومت فلسطین سنگین شده است حتی آن دسته از فلسطینیان که به جای حرکت و مبارزه مسیر عافیت طلبی را پیمودند بعد از ۴۰ سال مذاکره با آمریکا و هم پیمانان آن که ره به جایی نبردند،‌ زبان دیپلماسی را  زیر پا گذاشته‌اند و سلاح مقاومت به دست گرفته‌اند.

امروز با غیرت جوانان فلسطینی به جای سنگ، صدها موشک به طرف اسرائیل اشغالی سرازیر است. امید آن می‌رود با اتکال بر قدرت الهی پرتاب موشکها ادامه پیدا کند تا این غدّه ‌ی سرطانی ریشه کن شود و مسلمانان فلسطینی به خانه و کاشانه خود که قدس شریف است بازگردند و اداره این سرزمین به مردم آن واگذار شود.

ما هرگونه تعدّی و تجاوز و تخریب مناطق مسکونی غزّه که منجربه شهادت غیر نظامیان بویژه کودکان مظلوم می‌شود را محکوم می‌کنیم، چرا که آنان جرمی جز این ندارند که
می‌خواهند در خانه و کاشانه ی خود زندگی کنند، به امیدروزی که همه ی جهانیان شاهد آزادی قدس شریف از چنگال استکبار جهانی و صهیونیسم خونخوار باشند.

جامعه روحانیت کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha