جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس کل دادگستری فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری فارس گفت: حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، ظهر امروز دردومین نشست شورای قضایی استان فارس که در محل دادگستری فارس برگزار شد، با تبریک روز روابط عمومی به همه فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات دستگاه قضایی کشور بر انعکاس اخبار و اقدامات مثمر ثمر صورت گرفته از سوی قوه قضائیه از جمله  مبارزه با فساد، توانمندی و تلاش های قضایی در رسیدگی به پرونده ها و حمایت از تولید تأکید کرد.

وی با تأ‌کید بر اهمیت توجه به عرصه اطلاع رسانی در اجرای طرح تحول قضایی، اضافه کرد: روابط عمومی ها می توانند نقش مفید و مؤثری در سرعت تحقق اهداف سند تحول قضایی در کشور ایفا نمایند.

رئیس شورای قضایی استان فارس با بیان این که استان پهناور فارس با مردمی انقلابی یکی از استان های مهم و تأثیرگذار در عرصه انتخابات در سطح کشور است، بر مشارکت حداکثری مردم شریف این استان در انتخابات  تأکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام و انقلاب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی  بر مدیریت منسجم مسئولان قضایی استان، رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان فارس در خصوص امنیت  انتخابات تأکید کرد و تصریح کرد: لازم است مسئولان قضایی در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی اهتمام لازم را داشته باشند تا انتخابات پیش رو درسایه آرامش هر چه بیشتر برگزار شود.

وی با بیان این که اجرای مُرّ قانون همیشه ملاک عمل دستگاه قضایی بوده است، گفت: در انتخابات پیش رو هر فرد و نهادی  که به هرشکل ممکن بخواهد از قانون تخطی نماید با قاطعیت و در چارچوب قانون جلوی  آن تخلفات و جرائم گرفته خواهد شد.

رئیس کل دادگستری فارس در نشست شورای قضایی استان به آمار عملکردی شعب نیز اشاره کرد و عنوان کرد: قضات و کارکنان مجتمع های قضایی علاوه بر تکریم ارباب رجوع و دقت در کار قضایی  نسبت به آمار عملکردی ماهانه حساسیت داشته باشند و در رسیدگی سریع و مختومه کردن به موقع پرونده ها تلاش بیشتر و ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha