پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور طلاب جهادی در بیمارستان

حوزه/ مسئول تیم های جهادی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز از برگزاری اختتامیه حضور طلاب و گروه های جهادی در این بیمارستان خبر داد.

حجت الاسلام مجید ایمنی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اختتامیه حضور طلاب جهادی در بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز، اظهار کرد: اختتامیه حضور طلاب جهادی در این بیمارستان هفتم خرداد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه همچنین ادامه داد: حدود ۱۳ گروه جهادی از هفت ماه گذشته تاکنون متشکل از طلاب و روحانیون و اقشار مختلف به صورت جهادی کمک یار بیماران کرونایی در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) فعالیت داشته اند.

مسئول قررگاه جهادی طلاب فارس با تاکید بر اینکه در پیک های بعدی کرونا در صورت نیاز و اعلام بیمارستان مجددا در این بیمارستان حضور خواهیم یافت، عنوان کرد: همچنین به همت گروه جهادی مستقر در بیمارستان و جمعی از پرسنل بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) در روز های اخیر آرزوی کودکانه یکی از بچه های خیریه فرشتگان آشیانه مهر شیراز برآورده شد.

وی خاطرنشان کرد: طی مراسمی غافلگیرانه آرزوی یکی از کودکان خیریه آشیانه مهر که در هفته پرستار همراه با نقاشیش جهت قدردانی از مدافعان سلامت، آرزوی خود را که همان "داشتن یک دوچرخه" بود را نقاشی و ارسال کرده بود، را با مهربانی برآورده کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha