شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: تجمعات اعتراضی که در سراسر کشور در حمایت از مردم فلسطین انجام گرفت، عملا نشان داد که نگاه ایران اسلامی به مسئله فلسطین، نگاهی عمیق و از روی دلسوزی و احساس تکلیف دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: در روزهای بسیار سختی که بر ملت مظلوم فلسطین گذشت این ملت و نظام جمهوری اسلامی بودند که همواره از این مردم بی‌دفاع حمایت کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حمایت‌های ملت ایران نشان داد که آرمان‌های فلسطین و قدس شریف برای همه ما ارزشمند است و باید برای آزادی آن جنگید.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تجمعات اعتراضی که در سراسر کشور در حمایت از مردم فلسطین انجام گرفت، عملا نشان داد که نگاه ایران اسلامی به مسئله فلسطین، نگاهی عمیق و از روی دلسوزی و احساس تکلیف دینی است.

ماموستا رستمی در ادامه افزود: ملت ایران براساس نص صریح قرآن کریم و آموزه‌های دینی هرگز مظلوم را در مقابل ظالم تنها نخواهند گذاشت و این مهم را در طول عمر پربرکت این انقلاب بارها به اثبات رسانده‌اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم که حمایت‌های ملت ایران برای دیگر کشورهای اسلامی الگویی مناسبت برای پشتیبانی همه جانبه از مردم فلسطین باشد و به زودی شاهد آزادسازی قدس شریف از چنگال اسرائیل غاصب باشیم.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کسانی که بعد از گذشت ۱۴ قرن از اسلام همچنان در مسیر دین و قرآن کریم و رسول اکرم (ص) حرکت می‌کنند، مسلمانان واقعی هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha