جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه در کردستان گفت: دشمنان برای کم فروغ کردن این انتخابات دست به ایجاد یک جبهه واحد علیه این انقلاب و ملت زده‌اند و برای رسیدن به نیات پلید خود که همان کاهش زمینه مشارکت مردم و حتی ایجاد اغتشاش و فتنه است، تمامی تلاش های خود را انجام می دهند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در نظام مقدس جهموری اسلامی ایران است و همه در این همه پرسی حضوری تاریخی و حماسه ساز داشته باشیم.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان ادامه داد: با توجه به تحرکات منطقه‌ای و جهانی ابرقدرتها، انتخابات ریاست جمهوری ایران از بسیاری جهات حائز اهمیت است و می‌تواند معادلات جهانی را برهم بزند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه در کردستان افزود: با این وجود دشمنان برای کم فروغ کردن این انتخابات دست به ایجاد یک جبهه واحد علیه این انقلاب و ملت زده‌اند و برای رسیدن به نیات پلید خود که همان کاهش زمینه مشارکت مردم و حتی ایجاد اغتشاش و فتنه است، تمامی تلاش های خود را انجام می دهند، لذا شایسته و بایسته است که ملت ایران برای سربلندی این مملکت حضورشان را پررنگ تر از هر دوره‎ای کنند.

وی ادامه داد: شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی این روزها به شدت با اخبار نادرست و دوپهلوی دشمنان مسموم شده است، بنابراین باید نهایت دقت را داشته باشیم تا در این مسیر بی اطلاعاتی و اخبار نادرست قرار نگیریم.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان افزود: تلاش‌های بسیاری از سوی دشمنان انجام می‌گیرد که شخص اصلح برای پست ریاست جمهوری در نظام اسلامی ایران انتخاب نگردد، لذا معاندان همواره در حال ایجاد شائبه‌های انتخابی بی‌شماری در فضای مجازی و دیگر رسانه‌های خود هستند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه در کردستان خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن نقاط قوت این نظام و در مقابل پررنگ کردن مشکلات در کشور هستند و با این سلاح و ترفند پلید به دنبال ایجاد یک فضای ناامیدی در بین سطوح مختلف جامعه می‌باشند، بنابراین شایسته است که در انتخابات پیش روی از بصیرت دینی و سیاسی خود بهره ببریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha