پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 959891
۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
دوره تربيت مربي

حوزه/ اداره امور سیاسی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان با همکاری کانون انقلاب اسلامی (مدرسه علمیه عباسقلی خان)، دوره تربیت مربی با عنوان «انتخاب اصلح باهدف مشارکت حداکثری بر اساس بیانات مقام معظم رهبری» را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، اداره امور سیاسی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان با همکاری کانون انقلاب اسلامی (مدرسه علمیه عباسقلی خان)، دوره تربیت مربی با عنوان «انتخاب اصلح با هدف مشارکت حداکثری بر اساس بیانات مقام معظم رهبری» را به دو صورت حضوری و مجازی برگزار کرد.

این دوره در ۴ کلاس ۹۰ دقیقه‌ای با حضور بیش از ۲۰۰ طلبه‌ی خواهر و برادر به‌صورت محدود حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات ساختمان شماره دو مرکز مدیریت و همچنین به‌صورت مجازی، برگزار شد.

حجت‌الاسلام راجی به‌عنوان استاد این دوره به بیان مباحث مهمی پیرامون راهکارهای حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح پرداخت و در بخش نخست، پاسخ سؤال «چرا باید رأی بدهیم؟» مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش دوم این دوره به بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب پرداخته شد و بحث امیدبخشی به مردم مورد تأکید قرار گرفت.

بخش سوم به بیان ریشه مشکلات کنونی کشور اختصاص یافت و در بخش چهارم به علاج مشکلات اقتصادی اشاره و تاکید شد که عموم مردم با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح، گامی مؤثر در رفع آن‌ها خواهند برداشت.

گفتنی است، آزمون این دوره برای تمامی شرکت‌کنندگان، ۷ خرداد به‌صورت مجازی در سایت مدرسه علمیه عباسقلی خان به آدرس اینترنتی www.magk.ir برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، گواهی پایان دوره به شرکت‌کنندگانی که در آزمون نهایی شرکت کنند، تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha