جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 959982
۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
نرم افزار مشکات

حوزه/نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات» از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، به منظور فراهم کردن زمینه دسترسی بیشتر علاقه‌مندان به آثار آیت‌الله مصباح یزدی، پس از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت آماده‌سازی و عرضه نسخه دیجیتال کتاب‌های ایشان نسخه دوم نرم‌افزار «مشکات» آماده شده و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این گزارش می افزاید: در این نرم‌افزار علاوه بر امکان مطالعه متن ۱۰۰ جلد از کتاب‌های حکیم فرزانه علامه مصباح یزدی در موضوعات تفسیر و علوم قرآن، شرح روایات و سیره معصومان، فلسفه و منطق، کلام و فلسفه دین، اخلاق و عرفان، مدیریت، علوم سیاسی، حقوق و مسایل اجتماعی و فرهنگی، امکانات پژوهشی از قبیل جستجوی ساده و پیشرفته، فیش‌برداری، نشانه‌گذاری، حاشیه‌نویسی، یادداشت‌نویسی و... در نظر گرفته شده است.

همچنین دسترسی به آثار صوتی و تصویری این استاد برجسته از دیگر امکانات این نرم‌افزار است. سایر کتاب‌های مرحوم علامه مصباح یزدی نیز تدریجاً به این مجموعه افزوده می‌شود.

لازم به ذکر است، این نرم‌افزار که به صورت رایگان عرضه می‌شود، محدودیت نصب نداشته و کاربران می‌توانند با نصب آن در فلش یا کارت حافظه بدون نگرانی نسبت به از دست دادن نتایج مطالعه و پژوهش خود، از آن به صورت پورتابل روی هر سیستمی استفاده کنند.

همچنین به‌روزآوری محتوا و امکانات برنامه در حین استفاده از آن از طریق اینترنت به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha