دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست مشق حضور/همدان

حوزه/مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت:در کشور ما انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، به دلیل اینکه نظام پشتوانه مردمی دارد و حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث بالا رفتن ضریب امنیتی کشور در عرصه بین المللی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، ناصر قوامی، مسئول بسیج رسانه استان همدان، در سلسله نشست های انتخاباتی «مشق حضور» که بصورت آنلاین و حضوری در تالار فرهنگی مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار برگزار شد، گفت: مسأله  انتخابات در مقطع کنونی بسیار حساس و سرنوشت ساز است.

وی ادامه داد: در کشور ما انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، به دلیل اینکه نظام پشتوانه مردمی دارد و حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث بالا رفتن ضریب امنیتی کشور در عرصه بین المللی می شود.

مسئول بسیج رسانه استان همدان افزود: امروز در کشور ما دو  نوع گفتمان وجود دارد؛ اول: گفتمان مذاکره که متاسفانه هیج نتیجه مثبتی را بدنبال نداشت و عزت و کرامت ملت ایران را زیر سوال برد و دوم گفتمان انقلابی که با تکیه بر توان داخل مشکلات را قابل حل می داند و عزت و اقتدار را برای ملت و کشور به ارمغان می آورد.

وی در ادامه تصریح کرد: در فضای امن سیاسی و فرهنگی و اجتماعی است که مردم می توانند مدارج بالا را در هر زمینه ای کسب کنند، بنابراین در مشارکت سود و رشد و پیشرفت هست ولی در عدم مشارکت سودی نیست.

قوامی با تاکید بر انتخاب اصلح، افزود: انتخاب اصلح موجب تقویت نظام و ایران قوی می شود که مطالبه مقام معظم رهبری است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه ما این است که روشنگری کرده و ابزار ما در این مسیر الهی و اسلامی باشد و معین خانواده و بستگان خود باشیم و هم آنها را تشویق به حضور در پای صندوق های رای کنیم و هم در انتخاب فرد اصلح یاری کنیم و امید است که با حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه یک دولت انقلابی انتخاب کرده و زمینه ایجاد جامعه و تمدن اسلامی فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha