جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتخابات

حوزه/ زن ایرانی مسلمان، رای دادن و شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی برای خود تلقی می‌کند و به تبلیغات رسانه های بیگانه در این خصوص توجهی نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی وحیده محمدلو، امروز در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی برگزار شد، با اشاره به لزوم شرکت در انتخابات و تاثیر گذار بودن در سرنوشت کشور، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران هویت زنان را به رسمیت شناخت و ارزش و جایگاه اجتماعی آن ها را به خودشان برگرداند و بر همگان واجب و لازم است که در انتخابات شرکت کنند چرا که انقلاب اسلامی به برکت خون صدها هزار شهید پای گرفته است و حضور پرشور مردم در انتخابات بقای آن را تضمین می کند.

وی اظهار کرد: عدم حضور در پای صندوق های رای دشمن را جری تر خواهد کرد و زنان ایرانی به تبعیت از حضرت زهرا (س) و زینب کبری (س) که نقش بی بدیلی را در تاریخ برای حفظ اسلام داشته اند، در انتخابات حضور خواهند یافت و دشمن را مایوس می کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با تصریح بر این که بر خلاف قوانین کشورهای استعماری، قانوان اساسی در جمهوری اسلامی ایران حامی حقوق زنان است، اضافه کرد: باید مراقبت کرد عده ای در انتخابات اولویت ها را تغییر ندهند و با شعارهای عوام فریبی به دنبال گرفتن رای نباشند، امروز اولویت مطالبات زنان ایرانی دوچرخه سواری و یا حضور در ورزشگاه ها نیست.

 وی در پایان گفت: زن ایرانی مسلمان، رای دادن و شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی برای خود تلقی میکند و به تبلیغات رسانه های بیگانه در این خصوص توجهی نمیکند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha