شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احمد راستینه
نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که عادت کرده اند با بیل تدبیر کمر ملت را بشکنند، گفت: صف‌های طولانی مرغ، فاجعه ارز، تلاطم بازار طلا، سکه، مسکن و خودرو، سرمایه‌هایی که یک شبه در بورس نصف می‌شود و پولدارانی که یک شبه ثروتشان چندین برابر شده، کاهش شدید ارزش پول ملی و ... نتیجه بی تدبیری های دولت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، احمد راستینه، امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اظهار داشت: در آستانه ٣ خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان بر ارواح طیبه همه شهدا و امام شهدا صلوات می فرستیم. جوانان عزیز، خرمشهرها در پیش است، خرمشهر امروز ما آزادی مردم مظلومی است که تفکر خسته و واداده غربگرا و رسانه‌های زنجیره آنها از داخل و خارج معیشت مردم را به گروگان گرفته است تا مردم از انقلاب درخشان سال ٥٧ ناامید شوند.

وی افزود: خرمشهر امروز ما، شکست تفکر ظریفی است که بسیار آشنا است، تفکری که میدان دیپلماسی را در قدم آهسته با وزیر خارجه آمریکا تعریف کرده و میدان مجاهدت حاج قاسم را بغض آلود نفی می‌کند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: میدان مجاهدتی که امروز فرزندان جبهه مقاومت فلسطین با تأسی بر مکتب حاج قاسم در انتخابی سخت رژیم اسرائیل را خوار و ضعیف می‌کنند.

راستینه با بیان اینکه در آستانه انتخابات مهمی قرار گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم چه بلایی بر سر معیشت مردم آمده‌است، گوشت و مرغ از سفره مردم حذف شده و بالاترین مسئول اجرایی کشور با ریشخند مردم را حواله به مصرف ماهی می‌دهد.

وی با تاکید بر این که عادت کرده اند با بیل تدبیر کمر ملت را بشکنند، ادامه داد: صف‌های طولانی مرغ، فاجعه ارز، تلاطم بازار طلا، سکه، مسکن و خودرو، سرمایه‌هایی که یک شبه در بورس نصف می‌شود و پولدارانی که یک شبه ثروتشان چندین برابر شده، کاهش شدید ارزش پول ملی و ... نتیجه بی تدبیری های دولت است.

راستینه اظهار کرد: اکنون ملت عزیز ایران، ما هستیم با شما در یک انتخاب سرنوشت ساز؛ یک طرف جریان فساد رانت خوار، طرف دیگر جریان مبارزه علیه فاسد؛ تصمیم با شماست، ما با شما در یک انتخاب انقلابی.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    از کجا میدانی که این فایل صوتی مصرف خارجی ندارد و ظریف را محکوم میکنی؟