یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس، فتح خرمشهر را قله سرافراز دفاع مقدس دانست و گفت: پیروزی که خداوند در فتح خرمشهر به ما داد هدیه بزرگی بود، افتخار هایی که در دفاع مقدس به سرانجام رسید را به جهان نشان دادیم که اراده مومنان همان طور که خداوند فرموده بر عالمیان حاکم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ سعید کوشکی، پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد، اظهار کرد: فتح خرمشهر قله سرافراز دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: پیروزی که خداوند در فتح خرمشهر به ما داد هدیه بزرگی بود،  افتخار هایی که در دفاع مقدس به سرانجام رسید را به جهان نشان دادیم که اراده مومنان همان طور که خداوند فرموده بر عالمیان حاکم خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: برکت خون شهدا در دفاع مقدس مانند درخت تناوری است که امروز در غزه و فلسطین شاهد ثمر دهی آن هستیم که در واقع پیروزی های عظیم تری را به فرماندهی کل قوا در آینده شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا رهروان خوبی برای شهدا باشیم و از دستوارت و فرامین اهل بیت(ع)  و مقام معظم رهبری اطاعات کنیم.

گفتنی است، برخی از شاعران نیز در این مراسم شعر هایی را در خصوص دفاع مقدس قرائت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha