جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برنامه امتحانی

حوزه/ برنامه امتحانی متمرکز مقطع عمومی سطح یک حوزه علمیه خراسان در دو پایه سوم و پنجم در دو مرحله و نیز یک مرحله تجدیدی برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، برنامه امتحانی متمرکز مقطع عمومی سطح یک حوزه علمیه خراسان در دو پایه سوم و پنجم در دو مرحله و نیز یک مرحله تجدیدی برنامه ریزی شده و بر این اساس، امتحانات مذکور در مرحله اول، هشتم تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

همچنین، با توجه به اینکه برخی دروس در مدارس به سرفصل نرسیده و نیز با اهتمام به حضور و فعالیت بصیرتی طلاب در ایام انتخابات، این امتحانات مورخ ۱۹ تا ۳۱ تیر به عنوان مرحله دوم، برنامه ریزی شده و دوره تجدیدی نیز ۱۶ مرداد تا اول شهریور ۱۴۰۰ مدنظر قرار گرفته است.

بر این اساس، تمامی هماهنگی امور، زمانبندی و شرکت در امتحان بر عهده مدارس می باشد، لذا می بایست نسبت به برنامه ریزی های لازم و اطلاع رسانی شایسته به طلاب اقدام کنند.

مدارس می توانند امتحاناتی را که به آنها واگذار گردیده نیز در همین بازه زمانی اعلام شده، برنامه ریزی کنند.

گفتنی است، با توجه به نهایی بودن دو پایه سوم و پنجم، امتحانات آن به صورت حضوری در مدارس برگزار می شود.

لازم به ذکر است، مدارس می توانند در هر یک از مراحل سه گانه نسبت به برگزاری امتحانات گفته شده، برنامه ریزی و اقدام کنند اما توصیه می شود که آزمون های مربوطه در مرحله اول یا دوم به پایان برسد و مرحله سوم به عنوان برنامه تجدیدی باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha