چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

حوزه / حجت الاسلام موسوی از فعالیت ۴۰۰ امام جماعت در مساجد شهرستان قزوین خبر داد و گفت: ائمه جماعات مساجد فعالیت های اثربخش و ماندگار در بخش های مختلف قرآنی و بصیرتی برای مردم به خصوص نوجوانان و جوانان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی، عصر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین گفت: ملت ایران با حضور آگاهانه در انتخابات برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت می رسانند و همه باید کمک کنیم تا بار دیگر ملت قهرمان ایران اسلامی از این آزمون بزرگ سربلند و سرافراز بیرون بیاید.

وی خاطرنشان کرد:  چه کسانی که پای صندوق رأی می‌روند و چه کسانی که در معرض انتخاب مردم قرار می‌گیرند باید به منافع کشور و نظام توجه کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:  ملت ایران پرشورتر از دوره های گذشته یک بار دیگر با حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق های رای، موجبات تقویت وحدت و همگرایی در داخل و یاس و ناامیدی دشمنان نظام را فراهم می کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت هرچه پررنگ تر مردم در تعیین سرنوشت خویش از دو منظر مهم و حائز اهمیت است، عنوان کرد:  از یک نظر شرکت در انتخابات حق مردم است و دوم اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین عنوان کرد: شکوفایی، توسعه همه جانبه و پیشرفت کشور در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

وی گفت: ملت با بصیر ایران اسلامی بارها درعرصه های مختلف صحنه‌هایی از خود نشان داده‌اند که باعث حیرت دشمنان شده و مشارکت گسترده و باشکوه مردم در انتخابات سال جاری  تقویت اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

فعالیت ۴۰۰ امام جماعت در مساجد شهرستان قزوین  

 فعالیت ۴۰۰  امام جماعت در مساجد شهرستان قزوین

حجت الاسلام موسوی از  فعالیت ۴۰۰ امام جماعت در مساجد شهرستان قزوین خبر داد و گفت: ائمه جماعات مساجد فعالیت های اثربخش و ماندگار در بخش های مختلف قرآنی و بصیرتی برای مردم به خصوص نوجوانان و جوانان داشته باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین بیان کرد: برای دریافت نتیجه بهتر در فعالیت‌های  قرآنی، تبلیغی، بصیرتی، ائمه جماعات مساجد باید برنامه‌ای واحد در حوزه آسیب‌های اجتماعی را در اولویت قرار داده و برنامه‌های فرهنگی و دینی خود را در محور آن موضوع پیش ببرند.

وی ادامه داد: مردم  متدین  و ولایتمدار استان قزوین متدین و انقلابی هستند و با راهبری علمای بزرگ دینی از دوران انقلاب تا کنون در مسیر ولایت مداری و دفاع از آرمان‌های دینی همواره پیش قدم هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: در کشور ما مساجد همیشه بهترین و مهمترین دژ هستند که از درون همین مساجد هزاران نفر پرورش و برای ارزش‌های اسلام و کشور در عرصه‌های مختلف از جان خود گذشته‌اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha