شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: مردم کردستان هرگز خود را از ایران اسلامی جدا ندانسته و نمی دانند و به عنوان مرزدارانی رشید و استوار همواره در برابر جریان های تجزیه طلب و برانداز قرار گرفته اند تا جایی که بعد از سالها از پایان جنگ تحمیلی هنوز فرزندانی از این خطه توسط عناصر ضدانقلاب به شهادت می رسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی شامگاه دوشنبه در نشستی با جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان کردستان و شهرستان مریوان، گفت: جنگ تحمیلی شاید در ظاهر برای این انقلاب هزینه های بسیاری به دنبال داشت، اما بی شک این جنگ ناخواسته باعث گردید که این انقلاب و آرمان های والای آن در جهان بیشتر و بهتر شناخته شود.

امام جمعه مریوان ادامه داد: جنگ را صدام بعثی به دستور اربابان منطقه ای و جهانی اش علیه نظام نوپای ما آغاز کرد و وعده داد که در کمترین زمان ممکن ایران را تسخیر و این انقلاب را ساقط می کند ولی این اندک زمان بیش از ۸ سال برای صدام و اذنابش به طول انجامید و چیزی که در این هشت سال جنگ نصیبش شد، چیزی جز حرمان و سرشکستگی نبود.

وی با اشاره به نقش اهل سنت در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: استان کردستان  در خط مقدم قرار داشت و مردم این خطه در هشت سال دفاع مقدس دلاوری های بسیاری از خویش نشان دادند که نمونه بارز آن تقدیم بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان می باشد.

ماموستا شیرزادی عنوان کرد: در همان اوایل جنگ تحمیلی گروه های تجزیه طلب به دنبال این بودند که با وعده ها و شعارهای فریبنده خود جوانان این آب و خاک را به سمت خود جذب کنند، ولی با جواب دندان شکن فرزندان کردستان روبرو شدند و نتوانستند به نیات شیطانی خود برسند.

امام جمعه مریوان افزود: مردم کردستان هرگز خود را از ایران اسلامی جدا ندانسته و نمی دانند و به عنوان مرزدارانی رشید و استوار همواره در برابر جریان های تجزیه طلب و برانداز قرار گرفته اند تا جایی که بعد از سالها از پایان جنگ تحمیلی هنوز فرزندانی از این خطه توسط عناصر ضدانقلاب به شهادت می رسند.

ماموستا شیرزادی در پایان با اشاره به نزدیک بودن موسم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: انتخابات در این نماد بارز مردمسالاری دینی است و هستند کسانی که این مهم را بر نمی تابند و برای حاشیه سازی و کم فروغ کردن این همه پرسی دست به هر عمل غیرانسانی و ناجوانمردانه ای می زنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha