دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شورای نگهبان

حوزه/ شورای نگهبان با در نظر گرفتن رضایت الهی و در راستای پاسخ دهی به انتظار مردم در عمل به وظیفه قانونی و بدون جهت گیری‌های حزبی و جناحی خود به بررسی دقیق صلاحیت و شایستگی افراد پرداخته و حال فعلی افراد را در تعیین صلاحیت ها مدنظر قرار دادند. که در نهایت صلاحیت ۷ نفر از آن احراز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در حمایت از شورای محترم نگهبان به این شرح است:

شورای نگهبان، قانونی است و کسی حق ندارد در مصاحبه ها و نطقها و رسانه ها به آن توهین و یا آن را تضعیف نماید (امام خمینی(ره))
جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی کشور جمهوری اسلامی ایران منحصر به فرد بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است. و به تعبیر امام خامنه ای مدظله العالی «اعتبار نظر شورای نگهبان، هم ‌وزن اعتبار اصل قانون اساسی است.» از این رو نظارت شورای نگهبان بر انتخابات تضمین کننده صحت انتخابات است. 
انتخابات و حضور مردم پای صندوق رأی در هر دوره ‌ای با حساسیت‌ هایی همراه بوده است که با توجه به شرایط بوجود آمده در عرصه داخلی و بین المللی کشور، انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از حساسیت بیشتری برخوردار است.
شورای نگهبان با در نظر گرفتن رضایت الهی و در راستای پاسخ دهی به انتظار مردم در عمل به وظیفه قانونی و بدون جهت گیری‌های حزبی و جناحی خود به بررسی دقیق صلاحیت و شایستگی افراد پرداخته و حال فعلی افراد را در تعیین صلاحیت ها مدنظر قرار دادند. که در نهایت صلاحیت ۷ نفر از آن احراز شد.
برخود لازم می‌دانیم از اعضای محترم شورای نگهبان بابت پیروزی در این آزمون بزرگ الهی صمیمانه تشکر کنیم.

پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha