دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شعبان زاده

حوزه/ باید احساس مسئولیت و ضرورت را به بدنه های تبلیغی و در ادامه به بدنه جامعه انتقال دهیم، باید گفتمان انقلاب اسلامی، ضرورت مشارکت حداکثری و انتخاب درست را به خوبی تبیین و به تمامه به مردم برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اختتامیه نشست هم اندیشی علاج مشکلات به همت تشکل فراگیر تبلیغ و با مشارکت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات برگزار شد.

حجت الاسلام شعبان زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم، در جمع اعضای شورای همت، ضمن تقدیر از فعالیت های تبلیغی و جهادی طلاب حوزه های علمیه در برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش، بر اهمیت شکل گیری زنجیره تواصی بین مومنین تاکید کرد.

مدیر کل تبلیغات استان قم،  مسئله اقناع مردم را بنیادی ترین چالش انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: با توجه به تنوع ابزارهای جامع پذیری متاسفانه آن گونه که باید ما در فضاهای غالب حضور پررنگی نداریم.

وی بر اهمیت توجه به بایسته های حکمرانی اسلامی اشاره نمود و یادآور شد: فضای مجازی از جمله بسترهایی است که علی رغم تمام تاکیدات و اقدامات همچنان این فضا را در تسخیر دشمنان انقلاب و اسلام، می بینیم.

حجت الاسلام شعبان زاده با بیان این که در این همایش ضمن جریان شناسی های تبلیغی، ایده های نظری نو، از تجربیات ارزشمند دوستان استفاده شد، خاطرنشان کرد: در عملیات گفتمانی انقلاب اسلامی قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی به قوت و قدرت به فعالیت خود ادامه داده، از مشارکت دیگر نهادهای حوزوی استقبال می کند.

وی بر اهمیت توسعه دایره مخاطبین حوزه های تبلیغی اشاره نمود و یادآور شد: باید با ارائه طرح های نو، دایره مخاطبانی را افزایش دهیم، در این میان نباید از ظرفیت اجتماعات مردمی غافل شویم.

مدیر کل تبلیغات  اسلامی استان قم، با بیان اینکه متاسفانه جاهایی که عموم مردم حضور دارند، ما غایب هستیم، خاطرنشان کرد: باید برای آینده سرمایه اجتماعی روحانیت بیندیشیم و به سراغ نهادها و ساختارها حرکت نماییم.

وی محتوای طرح نجات را از موفق ترین طرح ها یاد نمود و ابراز داشت: باید احساس مسئولیت و ضرورت را به بدنه های تبلیغی و در ادامه به بدنه جامعه انتقال دهیم، باید گفتمان انقلاب اسلامی، ضرورت مشارکت حداکثری و انتخاب درست را به خوبی تبیین و به تمامه به مردم برسانیم.

وی با تاکید بر این که در تمام انتخابات ها، باید از ظرفیت ستادهای انتخاباتی تمام کاندیدها استفاده نماییم، یادآور شد: راه اندازی محافل رأی اولی امر مهمی است که باید مورد توجه گروه های تبلیغی قرار گیرد، رای اولی‌ها نه تنها افزایش دهنده مشارکت، بلکه سرنوشت سازان کشور هستند.

وی در پایان سخنان خود افزود: با همت همه گروه های تبلیغی و اراده ای که در نهادهای حوزوی و تبلیغی برای برداشتن بار انقلاب وجود دارد، می توان حول محور عملیات های مشترک با همسان سازی ظرفیت ها به ثمرات ارزشمندی در حل مسائل نظام اسلامی دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha