جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله شاهچراغی نمازجمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ملت ایران اگر می‌خواهد کشور از وضعیت کنونی خارج شود باید به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری توجه کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، گفت: مردم ایران اگر امام راحل را قبول دارند، امام فرمود رای دادن تکلیف است، یعنی واجب و تکلیف شرعی، عقلی و قانونی است. 

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد انتخابات این دوره را کم‌ارزش جلوه دهد، بیان کرد: در داخل کشور نباید عده‌ای به راهی که دشمن می خواهد بروند. 

امام جمعه سمنان یادآور شد: انتخابات عزت، افتخار و قدرت کشور است، اگر می خواهیم از وضع کنونی خارج شویم باید مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را سرلوحه قرار دهیم. 

وی ادامه داد: از مردم مومن می خواهم با عشق و علاقه رای بدهند تا قلب آمریکا به درد بیاید. 

آیت‌الله شاهچراغی درباره برخی نقدها به شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه‌اش به خوبی عمل کرد. 

وی تاکید کرد: همه باید از شورای نگهبان قدردانی کنیم، زیرا رهبر فرمود شورای نگهبان به وظیفه‌اش عمل کرده است. 

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمود آنانی که از شورای نگهبان انتقاد می‌کنند دلسوز مردم نیستند، بیان کرد: این افراد می‌خواهند از شورای نگهبان انتقام بگیرند و چطور می خواهند جوابگوی مردم باشند. 

امام جمعه سمنان به پیروزی‌های جبهه مقاومت نیز اشاره و تاکید کرد: پیروزی مردم مظلوم فلسطین بر اسرائیل نام سردار سلیمانی را دوباره سر زبانها آورد و ما را به یاد شهید قدس انداخت. 

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی کارهای بزرگ زیاد کرد که یکی تبدیل انتفاضه سنگ به موشک بود و کسی که سنگ را به موشک تبدیل کرد سردار سلیمانی بود. 

امام جمعه سمنان گفت: کار اسرائیل تمام است و از صفحه روزگار محو می شود و ریشه داعش هم تقریبا کنده شده است و نمی شود از آن نامی آورد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: از مردم متدینی که در شرایط کرونایی سنگر نمازجمعه را خالی نمی‌گذارند قدردانی می کنم. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha