پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، هر رای را سند ضمانت برای حفظ و اقتدار نظام و آرمانهای شهدا دانست  و گفت: به تبعیت از رزمندگان و سلحشوران برای ارزش قایل شدن سرنوشت کشورم در انتخابات پیش رو شرکت خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نمازجمعه کاشان، با اشاره به توصیه پیامبراکرم(ص) در نشست و برخاست با عالمانی که مجلس آنها یقین آور و شک برانگیز نباشد، گفت: آیت الله بهجت از معدود علمایی بودند که مجالس ایشان شک آور نبود و با حضور در اینگونه جلسات یقین به آخرت حساب و کتاب پیدا می کردیم.

وی اخلاص، عدم دنیاگرایی، مادی گرایی و افراطی گری را از ویژگی‌های عالمان دینی دانست و گفت: یک عالم دینی واقعی کارش ریاکاری نیست؛ بلکه سراسر وجودش اخلاص، پاکی، پارسایی و عدم وابستگی به مادیات دنیوی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، عدم سطحی گری و عزم و اراده را از دیگر ویژه گی های عالمان دینی دانست و گفت:  اگر روحانیون شاخص های عالمان دینی واقعی را سرلوحه کار خود قرار ندهند علمی که کسب نموده‌اند میراث انبیای بنی اسرائیل نخواهد بود.

وی، امام راحل و مقام معظم رهبری را دلسوز مردم، ایجاد کننده وحدت و رمز موفقیت جامعه اسلامی دانست و افزود: عالمان دینی برایمان ارزشمند و برتر از انبیای بنی‌اسرائیل و ورّاث ائمه معصومین و نبی مکرم اسلام می دانیم، مشروط برآن که دلسوز، متحد و منسجم با دیگران و ایجادکننده وحدت در جامعه باشند.

امام جمعه کاشان با تاکید براحساس وظیفه و درک درست در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر درک درستی از شرایط  کنونی نداشته باشیم که در کجای جهان و حرکت انقلابی نظام قرار داریم، نخواهیم توانست احساس وظیفه درخور و شأن نظام نسبت به انتخابات داشته باشیم.

وی به اثرگذاری انقلاب اسلامی ایران در سیاست گذاری جهانی و منطقه ای اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران توانسته به خوبی تاثیرگذاری خود را در سیاست گذاری های یمن، فلسطین، افغانستان، لبنان، عراق، سوریه، هرزگویین و امریکای لاتین به منصه ظهور برساند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه اگر نسبت به تاثیرگذاری کشورمان در جهان بی اهمیت باشیم، قطعا نخواهیم توانست هویت و شرایط جهانی و بین المللی کشورمان را بشناسیم، گفت: دشمن  در حال رصد کردن ما می باشد، ما سپهبد قاسم سلیمانی ها، فخری زاده‌ها و دانشمندان هسته ای کشورمان را نمی شناختیم ولی دشمن می شناخت.

وی با بیان اینکه باید شرایط زمانی خودمان را در دنیا به درستی درک کنیم گفت: همانطورکه گام اول انقلاب را با سربلندی پشت سرگذاشتیم باید در گام دوم انقلاب نیز وظایفان را نسبت به انتخابات بهتر و زیباتر بشناسیم.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه امام امت، اسلام ناب را بر کرسی حاکمیت دنیا نشاند، افزود :سالخوردگان، جوانان و نونهالان باید بدانند تنها کشوری که پرچم اسلام ناب را به برکت وجود امام امت و شهدای والا مقام برافراشت، ایران اسلامی بود.

 وی، دشمنی آمریکا با ایران را عمقی و جدی دانست و گفت: در حالی آمریکا دست از دشمنی با ایران برمی دارد که ما با عقب نشینی از روحیه انقلابی تابع آرمان‌های آنها بشویم.

آیت الله سلیمانی، حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن، ۱۲ فروردین و شرکت در پای صندوق های رای را پاسخ کوبنده به امریکای جنایتکار دانست و گفت: مردم باید همانند دیگر صحنه های سیاسی کشور با حضور حداکثری پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد برای تعیین سرنوشت خود، توطئه های دشمنان را خنثی نمایند.

وی حضور در انتخابات را  یک حماسه سیاسی  دانست و افزود: اگر مردم شریف کشورمان به خوبی درک کنند که حضور پرشور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری توطئه های دشمنان را خنثی می کند قطعا مشارکت حداکثری را با وضو در پای صندوق های به قصد تقرب به خدا رقم خواهند زد.

عضو خبرگان رهبری، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که حضور در انتخابات می تواند با خنثی نمودن تهدیدهای دشمن قدرت برتری انقلاب اسلامی ایران را به کشورهای دنیا به اثبات برساند خاطرنشان کرد: ملت عزیز ایران در تمام نقاط کشور بدانند حضور گسترده آنها در پای صندوق های رای در امنیت، استقلال، ثروت ملی و آینده کشور تاثیر دارد.

وی با بیان اینکه رای ما در تعیین سرنوش کشور اثر دارد خطاب به  ملت سرافراز کشورمان افزود: به عنوان یک مسلمان ایرانی با فریب نخوردن رسانه های بیگانه برای برافراشته بودن اسلام ناب محمدی اجازه نخواهم داد دیگران درباره من تصمیم بگیرند؛ لذا برای اقتدار، عزت  و استقلال کشورم در پای صندوق های رای حاضر خواهم شد تا شرمنده امت ایران ، شهدا و رهبری نباشم.

نماینده ولی فقیه در کاشان  در پایان، هر رای را سند ضمانت برای حفظ و اقتدار نظام و آرمانهای شهدا دانست  و گفت: به تبعیت از رزمندگان و سلحشوران برای ارزش قایل شدن سرنوشت کشورم در انتخابات پیش رو شرکت خواهم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha